پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۰۳۰ مورد

یكشنبه ٢٠ بهمن ١٣٩٨ ساعت ٢:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 639 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، از تاریخ نوزدهم لغایت بیستم و یکم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکترمحمدرضا صفدری اظهار کرد: از 24 نفر در مقطع کاردانی در مانه و سملقان، 26 نفر در مقطع کاردانی در شیروان و 22 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته در بجنورد ثبت نام به عمل می آید.

وی ادامه داد: ثبت نام و تشکیل پرونده دانشجویان از روز شنبه نوزدهم لغایت بیست و یکم بهمن ماه از ساعت 8 صبح الی 14 بعد ازظهر انجام می پذیرد لذا پذیرفته شدگان لازم است در همین تاریخ با در دست داشتن مدارك اعلام شده در سایت معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس http://edu.nkums.ac.ir/ به محل ثبت نام مراجعه کنند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 64 نفر در دو مرکز شیروان و مانه و سملقان در مقطع کاردانی و 27 نفر در بجنورد در مقطع کارشناسی ناپیوسته در حال تحصیل می باشند.

دکتر صفدری در بخشی از سخنان خود یادآور شد: طبق بخشنامه شماره 807/500 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نام رشته فوریت‌های پزشکی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی تغییر یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این نیروها خط اول تشخیص و درمان در سطح جامعه محسوب می‌شوند، وزارت بهداشت در پروتکل آموزشی که در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار داده، هدف از تربیت این نیروها را تربیت نیروی انسانی مجرب، کارآمد و توانمند جهت خدمت رسانی به مصدومان و بیماران حاد و اورژانس در حیطه اورژانس پیش بیمارستانی عنوان کرده است.

بر پایه این گزارش، تا کنون تعداد 206 نفر در مقطع کاردانی و 74 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فارغ التحصیل شده اند.


منبع : ت1-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.