پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۱۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۰۵۹ مورد

چهارشنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٨ ساعت ١٢:٤ ب.ظ   ( بازدید : 457 نفر )

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خطاب به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه(ترم بهمن) گفت: دانشجو باید در کنار تحصیل علم، تمام جنبه های زندگی خود را پرورش دهد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر امیر امانی در آئین معارفه دانشجویان جدید الورود 1398 که در سالن دکتر شادلو برگزار شد، ضمن تبریک و عرض خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود دانشگاه، اظهار کرد: عبور از مرحله دانش آموزی به مرحله دانشجویی، وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگی همراه با تجربه های فراوان است.

وی خطاب به دانشجویان پیشنهاد داد: فقط به درس تکیه نکنید، انسان موفق انسانی نیست که در یک بعد رشد کند.

وی با بیان اینکه تک بعدی حرکت کردن فقط در حوزه تحصیل یک آسیب است، خاطرنشان کرد: البته هدف اصلی تحصیل است، اما فراگیری سایر مهارت ها فراموش نشود.

دکتر امانی اضافه کرد: دانشجویان در ایامی که در دانشگاه حضور دارند در کانون ها، انجمن های اسلامی، بسیج، انجمن علمی، شورای صنفی و سایر بخش هایی که متعلق به دانشجو است، مشارکت و فعالیت کنند، تا همه جنبه های زندگی خود را پرورش دهند.

وی تصریح کرد: دانشجویان باید کارآفرینان خوبی باشند تا علاوه بر اینکه پس از اتمام دوره تحصیل برای خود ایجاد اشتغال کرده، سایر افراد را جذب و اشتغال زایی کنند.

این مسئول در بخشی از سخنان خود ضمن تاکید بر حضور در انتخابات پیش رو و مشارکت حداکثری، اضافه کرد: با مشارکت در انتخابات افرادی را انتخاب می کنیم تا ارزش های مورد نظرمان را تحقق بخشیده و ارزشهایمان را به نمایندگی از ما در مجلس، قانونگذاری کنند.

برپایه این گزارش در این آئین نمایندگان انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی، کانون های فرهنگی و هنری، شورای صنفی و اداره مشاوره فعالیت‌های خود را برای دانشجویان جدید الورود تشریح کردند.

195 دانشجوی جدیدالورود در 5 رشته از ترم بهمن، تحصیل خود را در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آغاز می کنند.


منبع : ت1-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.