پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۵۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۸۰۴ مورد

چهارشنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٨ ساعت ١:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 657 نفر )

صبح امروز دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه جمعی از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در همایش بزرگ مشارکت حداکثری که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، در این همایش که به همت دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل صمت و آموزش و پرورش خراسان شمالی برگزار شد معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان اظهار کرد: 17 هزار و 500 نفر در این استان به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات تعیین شده اند.

دکتر ولی الله حیاتی با اشاره به مقطع حساس کنونی، مشارکت حداکثری را پشتوانه مشروعیت دینی نظام اسلامی عنوان کرد و از مردم خواست تا بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) پای صندوق های رای تجدید میثاق کنند.

وی گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملت ایران است، هرگاه دشمنان دسیسه ای کرده اند مردم وارد صحنه شدند و در این دوره از انتخابات نیز علیرغم تبلیغات گسترده دشمن، مردم ایران حضور پرشکوهی در انتخابات خواهند داشت.

دکتر حیاتی مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم‌ترین راهبرد کشور دانست و افزود: حضور در انتخابات نشان دهنده انسجام ملی است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.