پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۸۸۰۶ مورد

پنج شنبه ١ اسفند ١٣٩٨ ساعت ١٥:٤٥ ب.ظ   ( بازدید : 564 نفر )

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه اطلاع رسانی از نحوه خدمات رسانی به مردم در حفظ آرامش جامعه ضروری است، بر شفافیت اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در انتشار اخبار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر پیمان فیضی در جلسه ای که با حضور کارکنان روابط عمومی ستاد دانشگاه در سالن شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: در فضای فعلی کشور و با توجه به نگرانی هایی که وجود دارد، باید تمام تلاش بر آرام سازی جو روانی جامعه همراه با شفافیت در اطلاع رسانی اخبار باشد.

دکتر فیضی با تاکید بر اینکه تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی و ارائه آمار وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی است، از رسانه ها خواست تا از هرگونه ارائه آمار از مراجع غیر رسمی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، بپرهیزند.

وی بر نقش مهم رسانه ها در حفظ آرامش جامعه در شرایط اپیدمی را مورد تاکید قرار داد و از رسانه ها و کانال های مجازی خواست تا در ارتباط با اخبار حوزه سلامت فقط اخبار دانشگاه علوم پزشکی را به سمع و نظر مردم برسانند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه برنامه های گسترده آموزشی و اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی پیش بینی شده و در دست اقدام است، به چاپ و نصب بنرهای آموزشی با همکاری شهرداری، تهیه ویدیوهای آموزشی، هماهنگی جهت حضور کارشناسان در صدا و سیما، چاپ پمفلت های آموزشی و هماهنگی حضو کارشناسان در آموزش پرورش، مدارس، پادگان ها، نصب پوستر در بیمارستان ها و ... خبر داد.

 دکتر فیضی با بیان اینکه از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کمپینی با عنوان «نه به دست دادن» راه اندازی شده است، تصریح کرد: با ایجاد هشتگ «نه به دست دادن» و راه اندازی این کمپین در فضای مجازی تلاش بر اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم است.

وی با بیان اینکه مرجع رسمی تمام اخبار حوزه سلامت در استان، فقط کانال های معتبر این دانشگاه است، افزود: کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه به صورت فعال در فضای مجازی حضور دارند و تمام تولید محتواهای مرتبط با حوزه سلامت را از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم می رسانند.


منبع : ت1-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.