پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۴۰۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۷۱۴۴ مورد

یكشنبه ٨ تیر ١٣٩٣ ساعت ٩:٥ ق.ظ   ( بازدید : 943 نفر )

این مراسم در محل سالن شهید لنگری  وبا حضور آقای دکتر بی باک معاون  دانشجویی فرهنگی دانشگاه، سرکار خانم محبوبه طباطبایی چهر رییس دانشکده پرستاری مامایی، جناب آقای دکتر مرتضوی مدیر EDC دانشگاه، اساتید ،همکاران ،اعضای هیأت علمی ،دانشجویان و خانواده های آنها برگزار شد.

در ابتدای مراسم ، پس از طنین دلنواز قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ،جناب آقای دکتر بی باک بیان داشتند این مراسم، جشن فارغ التحصیلی نیست بلکه مراسم دانش آموختگی شماست و به آن معنی است که شما همچنان باید علم آموخته و به اندوخته های علمی خود بیفزایید. سرکار خانم محبوبه طباطبایی چهر رییس دانشکده پرستاری مامایی نیز ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، از توفیق حضور در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری 89 ابراز خرسندی نموده و از تلاش  و همراهی اساتید، همکاران وخانواده آنها به جهت به بار نشستن ثمره تلاش چندین ساله ی آن عزیزان تشکر و قدردانی نمودند و پایان تحصیلات دوره کارشناسی را سکویی برای حضور در مدارج علمی بالاتر دانستند .

در ادامه مراسم جناب آقای دکتر مرتضوی از پیشرفت و تحولات اساسی در رشته پرستاری و همچنین مشارکت دانشجویان پرستاری در حیطه درمان در طول دوران تحصیل خود خبر دادند.

در انتها، دانشجویان با اجرای مراسم قسم نامه با همراهی استاد محترم سرکار خانم حجازی به شایستگی حضور خود در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان مهر تأیید زدند.


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.