پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸۴۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۴۷۶۵۵ مورد

چهارشنبه ٢١ اسفند ١٣٩٨ ساعت ١٥:٢٣ ب.ظ   ( بازدید : 233 نفر )

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از تشدید نظارت بر بازار در پی خطر شیوع کرونا ویروس خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تا شانزدهم این ماه 2 هزار و 253 بازدید از اماکن عمومی مرتبط با سلامت مردم انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، مهندس علیرضا نوروزیان اظهار کرد: در این مدت 239 بازدید از رستوران ها، 88 بازدید از آشپزخانه ها، 44 بازدید از تالارها-هتلها- مسافرخانه ها، 251 بازدید مساجد، بقاءمتبرکه و امام زاده ها، 16 بازدید مراکز آموزشی و پرورشی، 17 بازدید از مدارس و مهد کودک و 18 بازدید از ترمینال های مسافربری انجام شده است.

وی تعداد بازدید از حوزه علمیه و مراکز مذهبی را 18، پادگان ها و مراکز نظامی 13، نانوایی ها 548 و تعداد بازدیدهای مراکز تهیه توزیع را 718 بازدید عنوان کرد.

مهندس نوروزیان اضافه کرد: افراد آموزش دیده بصورت چهره به چهره سه هزار و 631 نفر و تعداد افراد آموزش دیده بصورت گروهی 9 هزار و 204 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد پوسترها و پمفلت های توزیع شده در روزهای گذشته دو هزار و 630 پوستر بوده است، یادآور شد: تشدید نظارت بر بازار و اماکن عمومی مرتبط با سلامت مردم ادامه دارد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه تعداد جلسات برگزار شده در این مدت را 342 جلسه، تعداد مکاتبات انجام شده را 133 و تعداد اخطاریه صادر شده را 92 اخطاریه ذکر کرد.

این مسئول نسبت به رعایت مسایئل بهداشتی هشدار داد و افزود: مردم و شهروندان از مخلوط کردن چند ماه ضد عفونی کننده یا گند زدا با هم جدا خودداری کرده و در حین ضد عفونی و گندزایی سرویس های بهداشتی و داخل منزل، درب پنجره ها و راهروها را باز کنند که اجازه ورود و خروج هوا داده شود.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.