پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۵۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۷۲۳۷ مورد

چهارشنبه ٢٨ اسفند ١٣٩٨ ساعت ١٤:٤٦ ب.ظ   ( بازدید : 237 نفر )

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با توجه به اهمیت بهداشتی و لزوم رعایت شرایط مرتبط با دفن اجساد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای بر نحوه دفن بهداشتی اجساد مشکوک و مبتلا به کرونا نظارت کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، مهندس نورزیان اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای شاغل در بیمارستان ها و مراکز بهداشت شهرستان های استان، از مرحله تحویل جسد از بیمارستان ها تا مرحله دفن بهداشتی و نهایی اجساد در سطح شهرها و تمامی روستاهای استان بر روند امور نظارت کامل را دارند.

این مقام مسئول از مردم و خوانواده های متوفی خواست تا در تمام مراحل تحویل جسد تا دفن اموات، همکاری لازم را با کارشناسان بهداشتی مراکز بهداشت شهرستان ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجساد بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در همه شهرستان ها یا روستاهای استان با رعایت مسائل بهداشتی و با حضور کارشناسان بهداشت محیط امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: اجساد در شهرستان ها با هماهنگی شهرداری و در روستاها با هماهنگی دهیاران دفن می شود.

مهندس نوروزیان یادآور شد: تدفین اجساد مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا در معصوم‌زاده بجنورد ممنوع و محل مخصوصی در گورستان پارک جاوید به این امر اختصاص یافته است.


منبع : ت1-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.