پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۹۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۴۶۱۰۱ مورد

دوشنبه ٤ فروردین ١٣٩٩ ساعت ٩:١ ق.ظ   ( بازدید : 410 نفر )

کارشناس مسئول بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: علاوه بر مشاوره های تلفنی، مشاوره و آموزش تغذیه در پیشگیری از کرونا توسط کارشناسان تغذیه طرح تحول سلامت آغاز شد.

به گزارش وب دا، نسرین علیزاده ضمن تشریح گزارش عملکرد گروه بهبود تغذیه جامعه همزمان با شیوع کرونا ویروس، اظهار کرد: در اسفندماه 211 نفر به صورت حضوری مشاوره تغذیه گرفته اند.
وی با بیان اینکه در راستای برنامه کنترل و پیشگری بیماری ویروس کرونا (covid-19) گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت فعالیت های خود را مطابق دستورالعمل های کشوری، آغاز کرده است، اضافه کرد: در این مدت چهار دستورالعمل کشوری مراقبت های تغذیه ای در بیماری ویروس کرونا به شهرستان ها ابلاغ شد.
وی به تهیه، تکثیر و توزیع چهار پمفلت آموزشی با موضوع کرونا، مکمل ویتامین D، توصیه های تغذیه ای در بیماران تنفسی و توصیه های تغذیه ای در بیماران تب دار اشاره کرد و ادامه داد: همکاری کارشناسان تغذیه ستادی در برنامه های نظارتی، بازدید و آموزشی در شهرستان ها صورت پذیرفت.
علیزاده شرکت در برنامه های تلویزیونی و رادیویی در خصوص تغذیه در پیشگیری از کرونا و  ایمنی مواد غذایی هنگام شیوع ویروس کرونا و تولید محتوا برای رسانه و شبکه های مجازی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این واحد عنوان کرد.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.