پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۳۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۹۹۱ مورد

سه شنبه ٥ فروردین ١٣٩٩ ساعت ٩:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 559 نفر )

مدیر روابط عمومی دانشگاه از فراخوان جشنواره فیلم و عکس با موضوع نوروز و کوید 19 خبر داد و گفت : این جشنواره با هدف ثبت زحمات کارکنان حوزه سلامت در تعطیلات نوروز و در روزهای مبارزه با ویروس کرونا برگزار می شود.

دکتر پیمان فیضی افزود: تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن یک گوشی‌ که قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری دارد، می‌توانند در این  جشنواره شرکت کنند.
وی اظهار داشت: همکاران حوزه سلامت استان آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۹۹ از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09339814477 ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اصول زیبایی‌شناسی و تلفیق موضوعی نوروز، مبارزه با کرونا ویروس و حوزه بهداشت و درمان در خلق آثار، مورد توجه گروه داوری قرار خواهد گرفت.
دکتر فیضی با اشاره به این که طبق هماهنگی های انجام شده تصاویر ارسالی در این جشنواره هر روز در رسانه های استان منتشر می شود افزود: عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند، محدودیتی در ارسال تعداد عکس ها وجود ندارد، آثار ارسالی باید با نرم افزارهای تلفن همراه تا جایی ویرایش شوند که سندیت عکس مخدوش نشود، عکس‌های ارسالی با فورمت JPEG و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.
وی اظهار داشت: آثاری که با استفاده از فیلم‌های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی‌شوند و زمان فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش اصلی حداقل ۳۰ ثانیه و حداکثر ۲ دقیقه است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: محدودیتی در ارسال تعداد فیلم وجود ندارد و کارکنان می توانند با استفاده از تلفن همراه خود زحمات و حضور خود و همکاران حوزه سلامت در تعطیلات نوروز و ارائه خدمات به بیماران کرونایی را ثبت و در مسابقه شرکت کنند.
فیضی افزود: در پایان جشنواره به نفرات برگزیده شده سه نفر در بخش عکس و سه نفر در بخش فیلم جوایزی اهدا خواهد شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.