پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۲۰۹ مورد


در پیام تبریک دکتر سید احمد هاشمی  آمده است:

شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمرتابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) را در خود دارد و شور و شعفی وصف ناشدنی درتمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می‌ کند.

سومین روز شعبان ، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه‌ای درخشان و پر افتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند.

 

روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدتها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان‌های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

یقیناً، نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرورجوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روزپاسدار و نامگذاری میلاد علمدارکربلا به عنوان روز جانباز؛ نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره‌های تابناک آن است.

 

اینجانب، ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به مردم شریف استان خراسان شمالی، بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت گفته و از زحمات شبانه روزی پاسداران جان بر کف در مسیر حفظ سلامت مردم و پیشگیری از چرخه انتقال کرونا ویروس کمال قدردانی و سپاس دارم و سلامت و سربلندی همگان را ازدرگاه ایزد منان خواستارم.

 

دکتر  سید احمد هاشمی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.