پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۷۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۱۹۸ مورد

یكشنبه ١٠ فروردین ١٣٩٩ ساعت ٣:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 354 نفر )

کلینیک مشاوره آنلاین ویژه مادران باردار راه اندازی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وبدا ، عضو هیات علمی و مدیرگروه مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و کاهش مراجعات مادران باردار به مراکز بهداشتی به منظور حفظ سلامت مادر و جنین و تعطیلی کلاس های فیزیولوژیک ، کلینیک مشاوره آنلاین برای رفاه بیشتر و کاهش نگرانی ها و مشکلات و پاسخ به سوالات راه اندازی شد.

 دکتر زهره عباسی از کاهش مراقبت های دوران بارداری مادران از ۸ به ۴ مراقبت خبر داد و اظهار داشت: بر اساس دستور العمل کشوری به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و تاکید بر خانه ماندن و کاهش ترددها ، در فضای مجازی گروه مقابله با کرونا ویروس با همکاری اداره مامایی معاونت درمان، کارشناس سلامت مادران باردار معاونت بهداشتی و انجمن مامایی استان راه اندازی شد.

 وی اضافه کرد: در این گروه همه اعضای هیئت علمی گروه مامایی به شکل داوطلبانه با برنامه ریزی و زمانبندی منظم، سوالات مادران باردار را پاسخ می دهند .

 وی توضیح داد: با دریافت شماره ها از واحد بهداشت و درمان ، مادران باردار را به این گروه مجازی دعوت کردیم .

وی با بیان این که مادران باردار می توانند سوالات خود را در ساعت های مقرر در این گروه بفرستند و منتظر دریافت پاسخ ها باشند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده ، روزانه دو نفر از اعضای هیئت علمی پاسخگوی سوالات مادران باردار هستند و علاوه بر نیروهای هیات علمی، دو نیروی متخصص زنان و زایمان دانشگاه نیز با این گروه همکاری می کنند.

وی همچنین از برگزاری ۶ کلاس آنلاین زایمان فیزیولوژیک تا کنون خبر داد و خاطرنشان کرد: این کلاس ها بر اساس نیاز مادران تکرار خواهد شد.


منبع : 1444 ن چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.