پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۸۸۶۶ مورد

دوشنبه ١١ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١١:٩ ق.ظ   ( بازدید : 424 نفر )

مراجعات دندانپزشکی غیر ضروری را به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ به زمان دیگری موکول کرده و فقط در مواقع اورژانس به مراکز دندانپزشکی مراجعه کنید.

 به گزارش پایگاه خبری وب دا، مدیر گروه بیماری های دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر این مطلب گفت: در شرایط فعلی همه خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان و عموم مردم متوقف شده  و ارائه خدمات غیر اورژانسی به بعد از بهبود شرایط موکول می شود.
 دکتر جمشید ربانی با بیان این که مراکز آنکال خدمات دندانپزشکی در استان فقط به منظور ارائه خدمات اورژانسی است و شهروندان با وجود نیاز به دریافت خدمات اورژانسی می توانند به این مراکز مراجعه کنند، اظهار داشت:  در بجنورد، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید مدنی، در شیروان ، مرکز خدمات جامع سلامت شماره سه شیروان و در رازوجرگلان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز به شکل آنکال آماده ارائه خدمات اورژانسی دندانپزشکی به شهروندان است.
  وی اضافه کرد: در مانه و سملقان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بیارکرد،در جاجرم مرکز خدمات جامع سلامت شهدای جاجرم،در گرمه ، مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی گرمه و در فاروج، مرکز خدمات جامع سلامت شهری نیز خدمات دندانپزشکی اورژانسی ارائه می شود.


منبع : 1444 ن چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.