پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۸۸۶۶ مورد

یكشنبه ١٧ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١٢:٥٥ ب.ظ   ( بازدید : 425 نفر )

رئیس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علام کرد: در ایام تعطیلا نوروزی، مسمویت با الکل صنعتی در این استان گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر تقی دولت آبادی با اشاره به گزارش برخی مسمویت ها در تعدادی از استان های کشور، اظهار کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی در این استان مسمویت با الکل صنعتی گزارش نشده است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روزانه آمبولانس ها ضد عفونی و آماده انتقال بیماران کرونایی هستند، اظهار کرد: در این روزها فشار و حجم کاری همکاران اورژانس افزایش یافته است.
وی از شهروندان خواست تا با در منزل ماندن، از شیوع و چرخش ویروس پیشگیری کنند.
دکتر دولت آبادی خاطرنشان کرد: با رعایت نکردن نکات بهداشتی، آمار مبتلایان به کووید 19 افزایش یافته و بار مضاعفی را بر کادر بهداشت و درمان تحمیل می کند.
وی با بیان اینکه پایگاه های اورژانس در تمام شهرستان ها به لوازم حفاظت فردی تجهیز شده اند، گفت: یکی دیگر از اقدامات در این ایام پاسخگویی و ارائه مشاوره به شهروندان از طریق سامانه 190 بوده است.
این مسئول اضافه کرد: شهروندانی که علائم کووید 19 و یا سوالی در مورد این ویروس دارند، با سامانه 190 تماس گرفته و از مشاوره اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بهره مند شوند.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.