پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۱۱۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۵۸۵۳ مورد

چهارشنبه ٢٠ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١٤:٠ ب.ظ   ( بازدید : 145 نفر )

رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تشریح عملکرد این واحد در ایام تعطیلات نوروز99، به نظارت بر عملکرد آماری بیمارستان ها و راهنمایی در خصوص پذیرش بیماران کرونایی و بررسی آمار تخت ها و بخش ها اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، حسن سهرابی اظهار کرد: آمار روزانه فوتی های تنفسی و ریوی و کرونایی به ستاد دانشگاه و تکمیل روزانه جدول اطلاعات بیمارستان های ریفرال و تخت های مورد نیاز در سامانه hse از اقدامات صورت گرفته در این ایام است. 
وی همچنین به پیگیری وضعیت مادران باردار بستری مشکوک و یا مبتلا به کرونا و ثبت سامانه مادران باردار مشکوک به صورت روزانه توسط اداره مامایی معاونت درمان اشاره کرد.
سهرابی با بیان اینکه به صورت روزانه اقلام حفاظتی در سامانه hse ثبت شده است، از تهیه آمارها و شاخص های درخواستی دانشگاه و وزارت بهداشت خبر داد و تکمیل روزانه جدول اطلاعات مربوط به اقامتگاه ها برای ستاد دانشگاه را از اقدامات انجام شده نامید.
این مسئول به تهیه فرم انتقال بیماران به نقاهتگاه ها، اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر عملکرد آماری بیمارستان ها و راهنمایی در خصوص پذیرش بیماران کرونایی و آمار تخت ها و بخش ها، انجام شد.
سهرابی خاطرنشان کرد: در این ایام لیست کارکناندر ارتباط با کرونا بیمارستانی و ستادی تهیه و شاخص های اختصاصی دانشگاه و بارگزاری آنها در سامانه ارزیابی عملکرد وزارت تدوین شد.
وی به نظر گذاری و جمع بندی پیشنهادات فعالیت های مربوط به برنامه عملیاتی سال ۹۹ اشاره کرد و از بارگزاری و کنترل برنامه عملیاتی اسفندماه در فروردین ۹۹ خبر داد.
رئیس اداره امور بیمارستان های معاونت درمان، بررسی دستورالعمل ها و برنامه های کرونا در بحث پذیرش و ترخیص و کدگذاری، پیگیری، تامین، جابجایی درخواست های مربوط به نیروی پزشک عمومی و متخصص به ویژه در این بحران و ارسال روزانه دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی وزارت به مراکز درمانی و بیمارستان ها را از اقدامات شاخص صورت گرفته در ایام نوروز دانست.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.