پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٢٢ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۴۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۰۳۰۶۷ مورد

چهارشنبه ٢٠ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١٤:٢٤ ب.ظ   ( بازدید : 199 نفر )

رئیس واحد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تخصیص تجهیزات حفاظت فردی به مراکز درمانی خصوصی در ایام نوروز 99 با هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر محسن محمدزاده در تشریح عملکرد این واحد در ایام تعطیلات نوروز به هماهنگی های لازم جهت انتقال بخش های بستری بیمارستان امام حسن(ع) به بیمارستان های امام علی(ع) و بیمارستان ثامن الائمه(ع) و بیمارستان بنت الهدی با توجه به شیوع کووید 19 اشاره کرد.
وی هماهنگی با درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی(ع) جهت فعالیت و ارائه خدمات درمانی در کل ایام تعطیلات نوروزی، هماهنگی با سازمان نظام پزشکی مبنی بر اعلام فعالیت مطب های خصوصی در سطح استان و هماهنگی جهت آنکالی 2 کلینیک سوء مصرف مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروزی و ارجاع بیماران سایر شهرستان به کلینیک های مذکور را از دیگر اقدامات انجام شده ذکر کرد.
دکتر محمدزاده همچنین به بازدیدهای میدانی از درمانگاه های عمومی شهرستان بجنورد و بازدید میدانی از بیمارستان امام علی(ع) و بررسی نحوه رسیدگی و ارجاع بیماران تنفسی مشکوک به کرونا اشاره کرد.
رئیس واحد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی، هماهنگی با گروه رادیولوژی مبنی بر فعالیت روزانه بخش سرپایی (خصوصی-دولتی) در کل ایام تعطیلات نوروزی، بازدیدهای میدانی از مطب های تخصصی فعال و ارسال پروتکل های بهداشتی در خصوص نحوه گندزدایی مراکز نگهداری و مراکز کاهش آسیب و پیگیری انجام پروتکل ها را بخشی دیگر از اقدامات صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروزی ذکر کرد.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.