پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۶۳۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۷۳۷۶ مورد

یكشنبه ٣١ فروردین ١٣٩٩ ساعت ٧:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 159 نفر )

رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر شواهدی وجود ندارد که نشان دهد احتمال ابتلای افرادی که با HIV زندگی می کنند به بیماری کرونا بیشتر بوده و یا ابتلا به کرونا در آنان با بروز عوارض شدید تر همراه باشد.

به گزارش وبدا، فضل اله برزگر افزود: بیماری کووید–19 یک بیماری جدی است و تمام افرادی که با HIV زندگی می کنند باید تمام دستورات احتیاطی که منجر به کاهش تماس با ویروس و پیشگیری از ابتلا به این بیماری می شود را رعایت کنند.

برزگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شواهدی وجود ندارد که نشان دهد احتمال ابتلای افرادی که با HIV زندگی می کنند به بیماری کرونا بیشتر بوده و یا ابتلا به کرونا در آنان با بروز عوارض شدید تر همراه باشد، و اما به این معنا نیست که این افراد بیماری خفیف تری را مبتلا می شوند، بنابراین باید تمام نکات احتیاطی و پیشگیرانه را به دقت رعایت کنند.

وی افزود: نظیر سایر افراد جامعه، افراد سالمندی که با HIV زندگی می کنند یا افرادی که زمینه ی بیماری های قلبی یا ریوی را داشته باشند ممکن است در معرض ابتلای بیشتر به بیماری کرونا یا بروز عوارض شدیدتر آن باشند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.