پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸۹۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۴۷۷۰۵ مورد

جمعه ٢ خرداد ١٣٩٩ ساعت ٢:٢٤ ق.ظ   ( بازدید : 252 نفر )

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در امور ایثارگران از برگزاری آیین گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش وبدا، تقی کمالی ضمن اشاره به برگزاری یادواره آزادسازی خرمشهر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بیان کرد: به جز یک برنامه، باقی برنامه ها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه گفت: در روز سوم خرداد در فضای باز بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برنامه ای با زمان تقریبی ۲۰ دقیقه، شامل دکلمه، پخش سرود و بیان خاطرات جانبازان و رزمندگان برای کارکنان این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: درصورت فراهم بودن شرایط لازم، خانم منصور خانی مادر شهید محمود موفق و کارمند بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی مهمان این برنامه خواهند بود.و

وی که خود نیز از جانبازان عملیات بیت المقدس می باشد عنوان کرد: برنامه های مجازی در قالب تهیه و پخش کلیپ‌هایی از یادواره‌های سنوات گذشته نیز پخش خواهد شد.

کمالی یادآور شد: ۳۷ نفر از ایثارگران دانشگاه افتخار حضور در عملیات بیت المقدس که در سال ۶۱ منجر به آزادسازی خرمشهر شد را دارد. 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.