پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۳۴۶ مورد

سه شنبه ١٣ خرداد ١٣٩٩ ساعت ١١:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 568 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد را به عموم مردم استان، بویژه جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

به گزارش وبدا، متن پیام دکتر سید احمد هاشمی بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

امام خمینی، یك حقیقت همیشه زنده است.

مقام معظم رهبری

 

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است. در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله و تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

جایگاه و نقش دانشگاه در تربیت نسل آینده ساز میهن اسلامی از منظر معمار کبیر انقلاب، پراهمیت بوده و دانشگاه را مبدأ تغییر و تحول در جامعه خوانده اند و توجه به اهداف و اندیشه های آن پیر فرزانه در حفظ این جایگاه و تربیت جوانان کشور، سنگین ترین مسئولیت دانشگاهیان است.

 اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خميني(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهداي والامقام 15 خرداد را به مردم شریف استان خراسان شمالی بویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تسليت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.

 

سید احمد هاشمی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.