پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۸۷۰ مورد

چهارشنبه ١٤ خرداد ١٣٩٩ ساعت ١٢:٥٤ ب.ظ   ( بازدید : 1552 نفر )

آیین تکریم دکتر علی اسماعیلی رئیس سابق بیمارستان امام علی (ع) بجنورد و معارفه رئيس جديد اين بیمارستان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش وبدا، دکتر قاسم بیانی، در این آیین ضمن تقدیر از زحمات رییس پیشین این بیمارستان اظهار داشت: تغییرات در سيستم و مجموعه در راستاي ارتقاء سطح خدمات است و ورود يک فرد با توان و انرژي تازه به سيستم مديريتي آغازگر فصلي جديد در اين مجموعه خواهد بود.
وی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) در بعد درمان و آموزش باید پيشرو باشد، گفت: تقويت حوزه آموزش به همان اندازه که درمان مهم است، اهميت دارد زيرا آموزش دانشجويان براي آينده دانشگاه سرمايه محسوب مي شود.
در ادامه دکتر اسماعیلی دو سال خدمت خود در بیمارستان اما م علی (ع) بجنورد را به عنوان یکی از درخشان ترین دوران زندگي اش بر شمرد و افزود: همکاران و همراهان پرتلاش و خوبی بنده را یار و یاور بودند و از تک‌تک کساني که در راه موفقيت اين بيمارستان، بنده را ياري كردند، تشكر می کنم.
وی تاکید کرد: حسن عمده این بیمارستان این است که کارکنان بی نظيري دارد و قطعا خرد جمعي و کار تيمي كاركنان در همه رده ها از عوامل موفقيت اين بيمارستان بوده است و وظيفه همه‌ي ما در هر جايگاهي خدمت به مردم است.
در ادامه مراسم دکتر حسینعلی سلطانی سرپرست جدید بیمارستان امام علی (ع) گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و اين موهبتي است که خداوند به ما عطا کرده، پس بايد با تمام توان با ارائه خدمات درماني مناسب در کسب رضايت خدا و کاهش درد بيماران بکوشيم.
وی افزود: امیدوارم بتوانم با ایجاد تعامل مناسب مجموعه این بیمارستان را طبق روال قبل مدیريت کنم و در ارتقا و پيشرفت آن از هيچ کوششي دريغ نورزم.
در پایان مراسم معاون درمان دانشگاه با تقدیر مجدد از زحمکات دکتر علی اسماعیلی با اهدای حکم ابلاغ به سرپرست جدید بیمارستان برای دکتر سلطانی آرزوی توفیق کرد .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

حسین دیندوستشنبه ١٧ خرداد ١٣٩٩ ساعت ١٥:٢٨ ب.ظ

با آرزوی توفیق و سلامتی برای هر دو بزرگوار