پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٢ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۰۱۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۴۲۴۵۴ مورد

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی :

تمامی خوابگاه ها ضد عفونی شد
چهارشنبه ٢١ خرداد ١٣٩٩ ساعت ١٢:٣٣ ب.ظ   ( بازدید : 220 نفر )

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه ها در شرایط بیماری کرونا، اقداماتی در حوزه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر مهدی قربانیان افزود: پس از صدور ابلاغیه وزارت بهداشت مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها، اقداماتی در حوزه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است.
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: به منظور رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی، قبل از ورود دانشجویان تمامی خوابگاه ها با مواد گندزدایی بر پایه کلر، ضد عفونی شده است و پس از اسکان نیز روزانه حداقل دوبار گندزدایی می شود.
وی ادامه داد: تمامی دانشجویان در بدو ورود به خوابگاه ها، از نظر احتمال ابتلا به کرونا به وسیله تب سنجی و تکمیل فرم اظهارنامه سلامت غربالگری می شوند همچنین پذیرش مهمان در خوابگاه های دانشجویی ممنوع است.
قربانیان با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت دست، گفت: در تمامی خوابگاه ها، هندراب پدالی تهیه و نصب شده است و ۵۶ شیر پدالی در روشویی های خوابگاه ها با مبلغی بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال جایگزین شیرهای قدیمی شد.
وی درخصوص فاصله فیزیکی چیدمان دانشجویان در اتاق ها، بیان داشت: به منظور حفظ فاصله فیزیکی ایمن، چیدمان دانشجویان در اتاق ها به گونه ای در نظر گرفته شده که حتی المقدور در هر اتاق حداکثر دو نفر اسکان داده شوند همچنین سعی شده در تمامی اتاق های خوابگاه تهویه هوا بصورت مناسب باشد و در هر اتاق نیز یک اتاق ایزوله برای موارد مشکوک در نظر گرفته شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.