پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۷۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۴۷۴۸۰ مورد


مراسم تجلیل از شاعران برگزیده جشنواره مجازی شعر «مدافعان سلامت، رهروان مدافعان وطن» در شهرستان شیروان با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان، سرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و شاعران برگزیده این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر سیده معصومه هاشمی رسکتی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان در آئين تجلیل از برگزیدگان اين جشنواره اظهار کرد: توانایی قلم در پیشبرد هر هدفی غیر قابل انکار است و بی تردید این آثار تاثیر بسزایی در کاهش خستگی های تیم بهداشت و درمان در روزهای سخت بحران کرونا داشته است.
ابراهیم عباسپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در این آیین بیان کرد: جامعه فرهنگ و هنر شهرمان قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان است.
ابراهیم صفایی مسئول کانون بسیج هنرمندان استان گفت: این جشنواره با استقبال خوب شاعران شیروانی و ارسال بیش از 30 اثر به دبیرخانه انجام گرفت و پس از داوری، برگزيدگان در دو بخش شعر نو و کلاسیک مشخص شدند.
لازم به ذکر است؛ در جشنواره مجازی شعر «مدافعان سلامت، رهروان مدافعان وطن» شهرستان شیروان در بخش کلاسیک، فائزه میلانی و صغری ابراهیمی و در بخش نو، معصومه قوامی و سهیلا رضازاده شمخال انتخاب شدند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.