پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۷۶۰ مورد

دوشنبه ١٣ مرداد ١٣٩٩ ساعت ١٤:٢٥ ب.ظ   ( بازدید : 497 نفر )

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اگر حس می کنید بیمار هستید تا زمان بهبود در خانه بمانید چرا که پرهیز از ارتباط با دیگران و عدم مراجعه به مراکز درمانی می تواند موجب عملکرد بهتر این مراکز شود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر افشین دلشاد اظهار کرد: اگر احساس بیماری می کنید در خانه بمانید، اگر تب دارید و سرفه می کنید و به سختی نفس می کشید، پیگیر مراقبت های پزشکی باشید و به توصیه های مسئولین بهداشت و سلامت در محل زندگی  خود، عمل کنید.
وی بیان کرد: مسئولین بهداشت و سلامت استان و محل زندگی شما در جریان تازه ترین اطلاعات در مورد وضعیت منطقه شما هستند و اگر قبل از مراجعه به مراکز بهداشتی با آنها تماس بگیرید، این امکان را به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می دهید تا شما را به مراکز درمانی مناسب ارجاع دهند و این کار علاوه بر حفاظت از شما به جلوگیری از انتشار ویروس و سایر عفونت ها نیز کمک می کند.
دلشاد عنوان کرد: از آخرین تحولات مربوط به کووید-19 مطلع باشید و به توصیه های ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و مسئولین بهداشت عمومی استان و محل زندگیتان برای مراقبت از خود و دیگران در برابر کووید-19 عمل کنید چون مسئولین کشوری و محلی در جریان آخرین اطلاعات از وضعیت انتشار ویروس در منطقه زندگی شما قرار دارند و آنها بهترین مرجعی هستند که می توانند توصیه های لازم را به مردم منطقه شما در مورد حفاظت از خودشان ارائه کنند.
وی توصیه  کرد: اگر حس می کنید بیمار هستید حتی با داشتن علایم خفیفی چون سردرد و آبریزش بینی، تا زمان بهبود در خانه بمانید چرا که پرهیز از ارتباط با دیگران و عدم مراجعه به مراکز درمانی می تواند موجب عملکرد بهتر این مراکز و کمک به محافظت از شما و دیگران در برایر کووید-19 و سایر ویروس ها باشد.
دلشاد اظهار داشت: اگر تب، سرفه و مشکل تنفسی دارید، سریعاً به دنبال دریافت توصیه های پزشکی باشید، زیرا ممکن است این علائم به دلیل عفونت تنفسی یا بیماری جدی دیگری باشد بنابراین هرچه زودتر تماس بگیرید و اگر به تازگی سفر کرده اید یا در تماس با دیگر مسافران بوده اید این مطلب را به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اطلاع دهید.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.