پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۰۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۹۳۷ مورد

یكشنبه ٥ مرداد ١٣٩٣ ساعت ١١:٣٧ ق.ظ   ( بازدید : 1516 نفر )

پرسنل خدوم و زحمتکش ومدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فاروج همانند سایر ادارات ومردم خوب فاروج در راهپیمایی روز قدس حضور فعال داشتند .

امام جمعه فاروج: مردم ایران با حضور در راهپیمایی قدس جنابات صهیونیست ها را محکوم کردند

فاروج - ایرنا - امام جمعه فاروج گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن همراهی با مردم ستمدیده فلسطین، جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند.

http://img7.irna.ir/1393/13930503/81249824/81249824-5844216.jpg

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈعباسعلی قلی زادهˈ در خطبه های این هفته نمازجمعه با تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: همچنین مردم انقلابی کشورمان در این صحنه، وحدت اسلامی را به ‏عنوان تنها راه نجات امت اسلام از بحران های به‏ وجود آمده، اعلام کردند.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس را روز فریاد علیه مدعیان دروغین حقوق بشر و معرفی چهره واقعی حامیان استکباری اسراییل بویژه آمریکای جهان‏خوار برشمرد و افزود: مسئله اصلی امت اسلامی قدس و فلسطین است و نباید از آن غافل شویم.

حجت الاسلام قلی زاده گفت: اشغال سرزمین فلسطین و قدس شریف بزرگترین مصیبت است که در تاریخ معاصر با دسیسه استعمار بر امت اسلامی وارد شده است.

امام جمعه فاروج همچنین با گرامی داشت پنجم مرداد سال 58 سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: برگزاری نمازجمعه، پایه های انقلاب را مستحکم کرد و نباید از حضور در نمازجمعه غاقل شویم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.