پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۴۸۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۵۰۵ مورد

چهارشنبه ١٥ مرداد ١٣٩٩ ساعت ١٣:٢٢ ب.ظ   ( بازدید : 671 نفر )

مدیر فرودگاه خراسان شمالی از زحمات و تلاش های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاران حوزه بهداشت و درمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، محمدابراهیم قدمگاهی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش های دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه و مدافعان سلامت در استان قدردانی کرد.

متن تقدیرنامه به این شرح است:


«بسم الله الرحمن الرحیم
نیاز مردم به شما از نعمت های خداوند بر شماست، از این نعمت، افسرده و بیزار نباشید. امام حسین (ع)


جناب آقای دکتر هاشمی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی
سلام علیکم
بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد؛ لذا بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های مستمر یکایک همکاران پرافتخار حوزه بهداشت و درمان، مدافعان حوزه سلامت استان، اعم از اساتید، پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهورزان، مدیران، کارشناسان، کارکنان، نیروهای خدماتی و ... که از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا بدون هیچ چشم داشتی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی حضور فعال و ایثارگرایانه داشته و برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم عزیز استان خراسان شمالی کوشش نمودند، تشکر و قدردانی نمایم.
امروز جامعه بزرگ بهداشت و درمان استان خراسان شمالی افتخار دارد، تا با تقدیم شهید راه خدمت در کنار سایر شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، هموره چراغ ایثار و شهادت را پرفروغ نگه دارد.


محمدابراهیم قدمگاهی
مدیر فرودگاه خراسان شمالی»


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.