پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۲۶۷ مورد

سه شنبه ١٨ شهریور ١٣٩٩ ساعت ١٣:٢٨ ب.ظ   ( بازدید : 291 نفر )

رئیس دانشکده پزشکی بجنورد گفت: کلاس های عملی این دانشکده در سال تحصیلی 1399-1400 از 30 آذر سال جاری بصورت حضوری برگزار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا،  دکتر حسن نامدار با اشاره به بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی در تشریح چگونگی برگزاری کلاس های آموزشی دانشکده پزشکی بجنورد در سال تحصیلی 1399-1400 گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم مسئولین آموزش این دانشکده، اساتید و دانشجویان در تمامی رشته ها، فعالیت های آموزشی خود را از 15 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور آغاز کردند که تا 30 مرداد 1400 ادامه می یابد.

وی بیان کرد: بر اساس این تصمیم تمامی کلاس های تئوری برای همه رشته در این دانشکده مجازی و غیر حضوری خواهد بود و اعضای هیئت علمی این دانشکده محتوای آموزشی را در سامانه مجازی نوید به آدرس https://nkumsnavid.vums.ac.ir  بارگذاری خواهند کرد که دانشجویان بر اساس برنامه اعلام شده از سوی آموزش می توانند از این محتواها استفاده کنند.

دکتر نامدار در خصوص کلاس های عملی گفت: این کلاس ها از 30 آذر 99 بصورت حضوری برگزار خواهند شد و در صورت امکان نیز برخی از جلسات بصورت مجازی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در آغاز ترم جاری هیچ دانشجویی به جز دانشجویان رشته های پزشکی مقطع بالین (اینترن و استاژر)، دانشجویان کارآموز رشته مامایی ورودی های 95 و 96 و 97 و دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی ورودی 96 در دانشکده حضور نخواهند داشت.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.