پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۲۶۵ مورد

چهارشنبه ٩ مهر ١٣٩٩ ساعت ١٥:٢٢ ب.ظ   ( بازدید : 590 نفر )

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه مدیر فرهنگی و مشاور امور ایثارگران دانشگاه با خانواده شهیدان شاکری و خاکشور دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر امیر امانی در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران، خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.

وی بیان کرد: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کشور مد نظر قرار گیرد.

در این دیدار مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: صبر و شکیبایی خانواده های محترم و معظم شهدا برای همه مردم یک الگو و درس بزرگ است که بتوانیم در برابر تمامی توطئه ها و دشمنی های دشمنان علیه این انقلاب و کشور ایستادگی و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

مشاور امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اولویت اصلی امور ایثارگران دانشگاه براین است که در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبت‌های مختلف، با خانواده معزز شاهد دیدار داشته باشد و امیدواریم این دیدارها در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آن باشد.


منبع : ت2-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.