پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۱۱۱ مورد

چهارشنبه ٩ مهر ١٣٩٩ ساعت ٣:٤٢ ق.ظ   ( بازدید : 633 نفر )

آیین تکریم دکتر سید کاوه حجت و معارفه دکتر امیر امانی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به فعالیت های ارزشمند دکتر حجت در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: حدود بیست سال از فعالیت دکتر حجت در دانشگاه می گذرد و طی حضور ایشان در معاونت، فعالیت های پژوهشی رشد داشته و منشا خیر بودند.

دکتر سید احمد هاشمی سپس با اشاره به خصایص اخلاقی دکتر امانی، آنان را ارزنده توصیف کرد و افزود: دکتر امانی تنها استاد تمام دانشگاه هستند و امیدواریم همانطور که در معاونت دانشجویی فرهنگی، منشا خیر و ثمر بودند در معاونت تحقیقات و فناوری نیز ثمرات ماندگاری ارائه دهند.

وی انجام پژوهش برای اساتید و دانش آموختگان آموزش پزشکی را ضروری دانست و گفت: گسترش و تعمیق تحقیقات علمی و فناوری در بین اساتید و دانشجویان، توسعه زیر ساخت های تحقیقات و فناوری، رونق بخشی نشریات و تسهیل روند طرح های تحقیقاتی و همچنین تعامل با سایر حوزه های دانشگاه و سایر مراکز علمی دانشگاهی و غیر دانشگاهی از اهدافی است که باید در این معاونت مد نظر قرار گیرد.

دکتر هاشمی عنوان کرد: با کیفی کردن فعالیت های پژوهشی می توان در ارتقای جایگاه دانشگاه قدم موثری برداشت و برای حضور دانشگاه در دنیا باید به امر تحقیقات و فعالیت های پژوهشی خیلی جدی بپردازیم همچنین تحقیقات را از تئوری بودن صرف به عرصه های عملیاتی و کاربردی سوق دهیم.

وی با بیان اینکه تولید علم از طریق پژوهش و تحقیق یکی از رسالت های اصلی دانشگاه ها است، گفت: با توجه به تنگناها و محدودیت های ناشی از تحریم ها، شاهد شکوفایی پژوهش و علم در کشورمان هستیم بنابراین تنگناها و محدودیت نه تنها مانع پیشرفت بلکه باعث خلق استعدادهای جدید می شود.

لازم به ذکر است در این آیین از خدمات دکتر کاوه حجت تقدیر و دکتر امیر امانی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه معرفی شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.