پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۹۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۶۵۴ مورد

دوشنبه ٥ آبان ١٣٩٩ ساعت ٨:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 777 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری هفدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر محمدرضا صفدری با اعلام این خبر گفت: این فراخوان جذب و استخدام در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام از یکم آبان ماه امسال به مدت یک ماه است، افزود: ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

دکتر صفدری درخصوص شرایط اختصاصی این استخدام گفت: دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در رشته های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه، حداکثر سن 35 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و حداکثر سن 45 سال برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ و ... از شرایط استخدام است.

وی رشته های آندودانتيكس، بيماری های داخلی، بيوتكنولوژی پزشكی (زيست فناوری پزشكی)، بيوشيمی بالينی، علوم تغذيه، علوم تشريحی، نانو زیست فناوری پزشكی، فیزیک پزشکی، پاتولوژی (آسيب شناسی) و كودكان (اطفال) از رشته های مورد نیاز برای استخدام در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد.


منبع : ت2-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.