پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۸۲۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۶۱۵ مورد

دوشنبه ٥ آبان ١٣٩٩ ساعت ١١:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 579 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی فرارسیدن هفته گرامیداشت هفته بیمه سلامت را به همه مدیران و کارکنان خدوم این سازمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ دکتر سید احمد هاشمی در پیام خود آورده است:

بسمه تعالی

سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی فرصت مغتنمی است تا یکی از اقدامات بسیار ارزشمند نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران برای مردم شریف ایران اسلامی و دستاورد های این حرکت ارزشمند تبیین و خادمان این عرصه قدردانی گردد.

توسعه خدمات پایه سلامت، توسعه پوشش خدمات درمانی به خصوص در مناطق محروم و اقشار آسیب پذیر و کاهش مخاطرات در زمان وقوع حوادث و حفاظت مالی از بیمه شدگان تنها بخشی از اهداف سازمان بيمه سلامت است که خوشبختانه با اجراي طرح های گسترده ای همچون طرح تحول سلامت و پوشش بيمه اي جمعيت فاقد بيمه درماني و حركت به سمت الكترونيكي شدن خدمات، امروزه شاهد به ثمر نشستن تلاش های صورت گرفته هستیم.

اينجانب ضمن قدرداني صمیمانه از تلاش هاي ارزنده فعالين حوزه سلامت به ويژه مدیران و کارکنان خدوم بيمه سلامت استان، هفته بيمه سلامت را به خانواده محترم بيمه شدگان اين سازمان، موسسات تشخيصي درماني و كاركنان اين مجموعه تبريك و تهنيت عرض نموده و سلامتي، بهروزي و توفيق روز افزون همه اين عزيزان را از درگاه ایزد منان مسئلت مي نمايم.

 

دکتر سید احمد هاشمی

رییس دانشگاه


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.