پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۰۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۶۵۷ مورد

سه شنبه ٢٧ آبان ١٣٩٩ ساعت ١٢:٥٣ ب.ظ   ( بازدید : 672 نفر )

رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت اقدامات مرتبط به منظور کنترل این بیماری، رعایت نکات بهداشتی در آرایشگاه ها به منظور پیشگیری از ابتلا به کووید 19 ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، فیض اله برزگر افزود: تا حد امکان کمتر به آرایشگاه مراجعه شود و در صورت مراجعه به آرایشگاه حتما ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده الکلی به همراه داشته باشید و از حوله، پیشبند، شانه و برس شخصی خود استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: قبل از مراجعه به آرایشگاه، نوبت گرفته و در زمان خلوتی به آرایشگاه مراجعه کنید و از آرایشگر خود بخواهید حتما از ماسک استفاده کند همچنین در هنگام صحبت کردن باید فاصله حداقل یک متر رعایت شود.

برزگر درخصوص رعایت نکات بهداشتی توسط آرایشگران نیز گفت: پذیرش مشتریانی که از وضعیت بهداشتی آنها مطمئن هستند، ضدعفونی کردن مشتریان به محض ورود، جلوگیری از شلوغی آرایشگاه، تهویه مناسب در آرایشگاه، گندزدایی مداوم ابزارها، سطوح و صندلی بعد از خروج مشتری و استفاده از تجهیزات یکبار مصرف از جمله نکات بهداشتی است که آرایشگران حتما به آن توجه داشته باشند.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.