پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ١٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۴۸۱۱۱ مورد

چهارشنبه ٢٨ آبان ١٣٩٩ ساعت ١٢:٣٢ ب.ظ   ( بازدید : 310 نفر )

جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری با موضوع زندگی و مقابله با کرونا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، علاقمندان به شرکت در این جشنواره از 25 آبان ماه تا 20 آذرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به آدرس festivalcoronavirus@skums.ac.ir ایمیل کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی http://www.skums.ac.ir/festivalcoronavirus مراجعه شود.

شرکت کنندگان می توانند پس از تکمیل فرم ثبت نام، آثار خود را حداکثر در سه قالب و از هر قالب حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محورهای اصلی جشنواره شامل مدافعان سلامت در کلام رهبری، سبک آموزش در دوران کرونا، بیان تجارب از ابتلاء و درمان، اقتصاد و خانواده در کرونا، تغییر سبک زندگی با کرونا، سلامت روان و کرونا، کرونا در گذر زمان، نقش رسانه های جمعی در اطلاع رسانی و زندگی با کرونا، نقش مسئولیت پذیری و تعهد اجتماعی در مقابله با کرونا، نقش و امنیت شغلی و اجتماعی در زندگی با کرونا، تعهد و اخلاق حرفه ای مدافعان سلامت در کرونا، نقش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، سلامت معنوی در دوران کرونا و کودکان و کرونا است.

قالب آثار ارسالی باید به صورت شعر، داستان، خاطره، دل نوشته، فیلم، کلیپ، عکس، نقاشی، پوستر، انیمیشن، کاریکاتور، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، اپلیکیشن و خوشنویسی باشد.

تمامی آثار دریافتی در قالب یادمان جشنواره نگهداری و نمایشگاه مجازی در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه می شود و آثار در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انعکاس داده خواهد شد.

به نفرات برتر جشنواره همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) جوایز نفیسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا خواهد شد.


منبع : ت2-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.