پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ٣١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۶۸۳۲۶ مورد

سه شنبه ١١ آذر ١٣٩٩ ساعت ١:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 319 نفر )

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد از پلمب 21 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت محدودیت های کرونایی و پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر ابراهیم بازخانه ای اظهار کرد: طی هفته گذشته 757 واحد صنفی اعم از نانوایی، قنادی، گل فروشی، سفره خانه سنتی و ... طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در قالب بازدیدهای تخصصی كارشناسان بهداشت محيط و همچنین گشت مشترک به اتفاق نماینده های فرمانداری، صنعت و معدن و پلیس اماکن عمومی در راستای اجرای پروتكل های بهداشتی مبارزه با کوويد ۱۹ مورد بازدید قرار گرفتند.
وی بیان کرد: طی این بازدید، 21 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت محدودیت های کرونایی، موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی طبق قانون پلمپ شد و 127 واحد نیز اخطاریه دریافت کردند که تعدادی متصدی این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
بازخانه ای گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای صنفی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی به هر یک از واحدها ابلاغ شده که ملزم به رعایت آن هستند.
وی تاکید کرد: هر صنفی که بخواهد سلامت شهروندان را به خطر اندازد طبق قانون با آن برخورد می شود و از شهروندان هم درخواست داریم که تخلفات واحدهای صنفی در شهرستان را به واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.


منبع : ت1-م۲۳۵۵ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.