پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۴۱۶ مورد

سه شنبه ١٦ دی ١٣٩٩ ساعت ١٣:٤٠ ب.ظ   ( بازدید : 323 نفر )

مسئول اداره مشارکت های مردمی و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز پلاک کوبی اموال غیرمنقول و اموال منقول غیر مصرفی اهدایی خیرین به دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر حمید توکلی قوچانی اظهار کرد: طبق آخرین دستورالعمل وزارت متبوع مقرر شد اموال غیرمنقول و اموال منقول غیر مصرفی اهدایی خیرین، مطابق دستورالعمل ها و ضوابط، مورد پلاک کوبی قرار گیرند که با هماهنگی ها و تلاش های صورت گرفته، انجام این فرآیند در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مطابق آخرین دستور العمل وزارتی آغاز شد.
وی با اشاره به این که سه دستگاه سانتریفیوژ توسط بانک های ملی، مسکن و قرض الحسنه مهر ایران در استان به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است، گفت: اولین پلاک به یکی از این دستگاه ها که در آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد در حال بهره برداری است الصاق شد.
دکتر توکلی ادامه داد: پلاک کوبی دو دستگاه سانتریفیوژ دیگر که در حال بهره برداری در بیمارستان های آیت ا.. هاشمی رفسنجانی شیروان و جوادالائمه (ع) جاجرم هستند طی روزهای آینده انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: در پلاک کوبی اموال منقول اهدایی، اطلاعاتی از جمله مشخصات خیر، مرکز پذیرنده و مشخصات مورد اهدا شده ذکر می شود و برای اموال غیر منقول نظیر زمین و ساختمان نیز پلاک به تصویر خیر و شرح حال اهداکننده مزین می شود.
دکتر توکلی بیان داشت: این اقدام به منظور تقویت و نشر فرهنگ نیکوکاری و کمک به تامین منابع موردنیاز نظام سلامت انجام گرفته و انتظار می رود موجب تشویق خیرین استان برای اقدام خداپسندانه و صدقه جاریه شود.
وی خاطرنشان کرد: شماره حساب ۶۰۰۰۳۰۰۳۰۰ نزد بانک رفاه برای اهدای کمک های نقدی خیرین محترم در نظر گرفته شده و از تمامی همکاران دانشگاه دعوت می کنم در راستای ترویج این عمل صالح، با امور خیرین دانشگاه همکاری کنند.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.