پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۴۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۵۳۲ مورد

سه شنبه ٢٣ دی ١٣٩٩ ساعت ١٦:٢٥ ب.ظ   ( بازدید : 558 نفر )

دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت و همچنین ناظر عالی وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان‌های شمالی کشور به منظور نظارت بر اجرای هر چه بهتر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از مراکز مختلف ارائه کننده این خدمات در بجنورد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، امروز سه‌شنبه 23 دی ماه 99 دکتر لاری و هیات همراه به اتفاق دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری باقرخان، پایگاه سلامت امام علی (ع)، مرکز بهداشت باقرخان و پایگاه بسیج امام موسی کاظم (ع) از فعالیت های این مراکز بازدید کردند.
دکتر سیما سادات لاری با حضور در این مراکز ضمن بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته از نزدیک با مردم و دریافت کنندگان خدمات دیدار و از نحوه ارائه خدمات مختلف توسط دانشگاه علوم پزشکی اطلاع یافت.

دکتر دلشاد معاون بهداشتی دانشگاه و کارکنان این مراکز گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص کرونا را ارائه کردند و دکتر لاری نحوه خدمات رسانی به مراجعین، فرایند غربالگری و نمونه گیری از بیماران مشکوک به کووید-19 را مورد ارزیابی و در این زمینه توصیه های راهبردی را ارائه کرد.
همچنین دکتر لاری با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) و پایگاه بسیج امام موسی کاظم (ع) از اقدامات انجام شده درخصوص اجرای طرح شهید سلیمانی مطلع شد.
طی حضور دکتر لاری در این پایگاه بسیج ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی گفت: فضای همدلی در این پایگاه کاملا مشهود بوده که بسیار ارزشمند است.
وی بیان کرد: این طرح که به نام شهید سلیمانی است یک غیرتی را در همه ما ایجاد می کند و هدف اصلی از اجرای این طرح، شناسایی سریع تر افراد مبتلا به کرونا و جلوگیری از شیوع آن است.
وی ادامه داد: آن چیزی که در اجرای موفق این طرح اهمیت دارد، قرنطینه و ایزوله درست و سریع بیماران است.
وی ضمن تشکر از فعالیت بسیجیان و نیروی داوطلب گفت: با حضور این نیروها حمایت و نظارت در این طرح چند برابر شده که قطعا از ایجاد موج های بعدی کرونا در کشور جلوگیری می کند.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.