پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۷۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۷۹۵ مورد

سه شنبه ٣٠ دی ١٣٩٩ ساعت ٢:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 613 نفر )

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری مرحله سوم مانور یک روزه نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر افشین دلشاد با اعلام این خبر گفت: این مانور امروز با همکاری مدیریت سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه و نیروهای داوطلب مردمی در هلال احمر و بسیج خراسان شمالی همزمان در همه شهرستان ها برگزار شد.
وی هدف از اجرای این مانور را علاوه بر محقق ساختن اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ارتقای وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و پوشش کامل و صد در صدی نظارت بر تمامی مراکز، اماکن و محیط های اداری عنوان کرد.
دکتر دلشاد تاکید داشت: مردم باید بدانند که کرونا تمام نشده و احتمالا تا یک سال دیگر نیز با آن سروکار داریم بنابراین در تمام این مدت آن چیزی که باید به آن توجه کنیم، رعایت پروتکل های بهداشتی است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رصدهای مستمری که در طول هفته توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه انجام می شود، براساس نیاز تا سه روز در ماه در قالب مانور، تمامی شهرستان ها از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی رصد می شوند که امروز یکی از همان مانورها و برنامه های نظارتی است.
دکتر دلشاد اظهار داشت: امیدواریم شهروندان محترم به تذکرات توجه و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم بیماری را کنترل کرده و نگذاریم پیک دیگری داشته باشیم.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

محمد علی وارنگچهارشنبه ١ بهمن ١٣٩٩ ساعت ١٠:٥ ق.ظ

عرض سلام وخداقوت به همه همکاران عزیز وآرزوی سلامت وتندرستی برای همه کسانی که در امر سلامت عموم مردم تلاش می نماینداعم از همکاران بهداشت، هلال احمر، بسیج