پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۷۲۹۹ مورد

چهارشنبه ١ بهمن ١٣٩٩ ساعت ١٣:٣٣ ب.ظ   ( بازدید : 884 نفر )

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرح خلاقانه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در هوشمند سازی ساختار آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، مدير آمار، فناوري اطلاعات و ارتباطات (فاوا) دانشگاه علوم پزشکی با اعلام این خبر گفت: طی جلسه ای که در مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با موضوع بررسی تجربه مفید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره سامانه تیکتینگ و مکانیزه کردن فرآیندها برگزار شد، این سامانه ها ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس جواد حیدرپور افزود: طرح مذکور پس از ارائه مورد توجه حاضرین قرار گرفته و به اتفاق آرا این طرح به عنوان یک نوآوری خلاقانه نیز شناخته شد.

حیدرپور با بیان اینکه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزرات بهداشت طی نامه ای رسمی از طراحی موفق این سامانه ها در این دانشگاه قدردانی کرد، یادآور شد: رهبری توسعه و استقرار این طرح های موفق در سایر دانشگاه های کشور نیز به عهده دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قرار داده شد.

گفتنی است آموزش سواد رایانه ای، ارتباط با ارباب رجوعان، همکاران و دانشجویان، درخواست خدمات، پایش و رصد عملکرد کارکنان، الکترونیزه شده نظام آمار و ... از مزایای این سامانه ها می باشد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.