پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۵۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۲۹۹ مورد

دوشنبه ١٠ شهریور ١٣٩٣ ساعت ٨:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 1605 نفر )

به مناسبت روز بهورز، پزشک ، وکارمند مراسم جشنی در تاریخ 6/6/93 ساعت 9 صبح با حضور ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج جناب اقای دکتر فریبرز صادقیان و رييس مركز بهداشت شهرستان ومعاون فرماندار جناب آقای سیاح ومسئولین ادارات در سالن ستاد مرکز بهداشت برگزار شد.

 ریاست شبکه بهداشت  با تبریک روز بهورز به بهورزان وروز پزشک به کلیه پزشکان و روز دارو ساز تبریک گفت: ودر ادامه گفت :بهورزان اولین سربازان جبهه سلامت هستند وبا ارايه دهندگان خدمات بهداشتی به روستائیان می باشند.

دکتر صادقیان با اشاره به بهبود بعضی شاخص‌های بهداشتی خواستار تلاش بیشتر برای کاهش مرگ و میر مادران باردار شد و افزود: با توجه به تحول نظام سلامت در کشور باید تلاش بیشتر انجام شود تا مردم رضایت داشته باشند از نحوه ارایه خدمات .ودر ادامه رئیس مرکز بهداشت در بخشی دیگر از سخنان خود گفت:ما تمام تلاش و توان خود را برای جبران زحمات بهورزان عزیز به کار می گیریم

ريیس مرکز بهداشت شهرستان نیز با تبریک این روز به بهورزان گفت: این قشر جزو فعال‌ترین کارکنان شاغل در سیستم بهداشتی می باشند.

وی با اشاره به این که روز بهورز نباید فقط به برگزاری مراسمی اكتفا شود، افزود: شایسته است هر سال روز بهورز آغاز دوباره ای برای هر بهورز باشد که با ارزیابی عملکرد خود در یک سال گذشته، نقاط ضعف خود را برطرف سازد و نقاط قوت خود را بیش از پیش بهبود بخشد.

در این مراسم از بهورزان نمونه و برتر و شرکت در نمایشنامه ،مسابقه تقدیر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

هر ساله 12 شهریور به نام روز بهورز نام گذاری شده است که امسال به دلیل واقع شدن آن در هفته دولت وروز پزشک زودتر برگزار گردید تاریخ 6/6/93

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.