پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۳۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۹۲۵ مورد

شنبه ٤ بهمن ١٣٩٩ ساعت ١٤:٤٢ ب.ظ   ( بازدید : 669 نفر )

ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان که از سال 95 به علت کمبود اعتبارات متوقف شده بود، با پیگیری و تلاش های مضاعف و تخصیص اعتبارات مناسب مجددا از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کلنگ احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان، در سال 95 زده شده بود، اما به دلیل کمبود اعتبار ساخت آن متوقف شد.

دکتر افشین دلشاد اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، ساخت این مرکز خدمات با مساحت 1394 متر مربع دوباره آغاز شد.

دکتر دلشاد با اشاره به این که تاکنون 16 میلیارد ریال اعتبار در این مرکز هزینه شده و 23 درصد پیشرفت کار داشته است، گفت: میزان اعتبار موردنیاز برای راه اندازی این مرکز 84 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به این که مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان حدود 6 هزار نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می دهد، گفت: روستاهای باباامان، پیغو، چهارخروار، کوه کمر، ینگه قلعه و حمید تحت پوشش این مرکز قرار دارند.

دکتر دلشاد عنوان کرد: با راه اندازی این مرکز، خدمات پزشکی، مامایی، مراقبت مادر و کودک، داروخانه و آزمایشگاه به متقاضیان ارائه خواهد شد.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.