پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۹۹۳ مورد

دوشنبه ٢٠ بهمن ١٣٩٩ ساعت ١٠:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 278 نفر )

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر اکبر صولتی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این آیین، تقدیر از دانشجویان و گروه های دانشجویی و بر اساس مصادیق فداکاری در عرصه‌های خدمات داوطلبانه امدادی و خیرخواهانه است.
وی درخصوص مصادیق فداکاری گفت: این مصادیق شامل حضور داوطلبانه در دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت (ع)، ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخدادهای طبیعی یا غیر مترقبه، انجام فعالیت های داوطلبانه در امور خیریه، تامین ارگان های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت زدایی کشور، انجام فعالیت های داوطلبانه در حوزه های سلامت و توانبخشی و انجام فعالیت های داوطلبانه در زمینه حفاظت از محیط زیست است.
دکتر صولتی ادامه داد: در همه مصادیق فوق، اولویت با فعالان در زمینه مقابله با همه گیری کرونا و مدافعان سلامت است.
وی با اشاره به این که مهلت ثبت نام تا تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه سال جاری است گفت: دانشجویان برای ثبت نام و یا معرفی دانشجو و گروه فداکار به سایت http://tandisefadakari.ir  مراجعه کنند.
دکتر صولتی خاطرنشان کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات و پیشنهادات خود می‌توانند با کارشناس فرهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه به نام هادی بیانی با شماره ۰۹۳۰۲۰۶۷۷۳۵ تماس حاصل کنند.
وی عنوان کرد: برای دریافت آیین نامه فراخوان آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به لینک های زیر مراجعه شود:

http://www.mefda.ir/d/2021/02/07/0/599677.pdf
http://www.mefda.ir/d/2021/02/07/0/599676.pdf


منبع : ت2-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.