پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۵۹۸۷ مورد

شنبه ٢٥ بهمن ١٣٩٩ ساعت ١١:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 226 نفر )

رئیس گروه مبارزه با بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: با توجه به آغاز هشتمین پیمایش ملی عوامل خطر بیماری های غیرواگیر در خراسان شمالی و اهمیت شناخت این عوامل، نظارت های مربوط به این طرح به منظور اجرای بهتر توسط ناظرین استانی و شهرستانی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، روح اله یزدانی با اعلام این خبر گفت: این پایش های منظم به منظور اطمینان از اجرای بهتر طرح و ارزیابی مشکلات موجود و انعکاس آن به سطوح بالاتر انجام می شود .
وی بیان کرد: بیماری های غیرواگیر به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های عرصه سلامت است بنابراین پیمایش ملی عوامل خطر بیماری‌های غیرواگیر برای پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر و عوامل خطر آنها در کشور طراحی شده است.
یزدانی با اشاره به این که شرکت در پیمایش ملی عوامل خطر بیماری های غیرواگیر، فواید بسیاری برای همشهریان و نظام بهداشت و درمان کشور دارد، گفت: شرکت در این پیمایش اطلاعات ارزشمندی از وضعیت سلامت مردم را در اختیار مسئولان حوزه سلامت و بهداشت و درمان کشور قرار می دهد تا در راستای بهبود وضعیت سلامت مردم و کاهش مواجه با عوامل خطر بیماری های غیرواگیر، هزینه ها و برنامه ریزی ها را بهتر و هدفمندتر از قبل انجام شود.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.