پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۷۱۴ مورد

سه شنبه ١٢ اسفند ١٣٩٩ ساعت ٩:٦ ق.ظ   ( بازدید : 184 نفر )

مدیرامور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالي اظهار داشت :دانشجویان آقا؛جدیدالورود و سنوات قبل ؛ لازم است تا پایان سال 1399 نسبت به دریافت معافیت تحصیلی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، ویدا طیبی اظهار کرد: دانشجویان آقا جدیدالورود و سنوات قبل هر چه سریع تر نسبت به دریافت معافیت تحصیلی و تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه خود تا پایان سال 1399 اقدام کنند در غیر این صورت پس از اين زمان به هيچ وجه به درخواست معافيت تحصيلي دانشجويان سنوات قبل از طرف اداره وظيفه عمومي رسيدگي نخواهد شد و قبولی آن ها در دانشگاه لغو شده و دانشگاه هیچ مسئولیتی در این خصوص به عهده نمی‌گیرد.
وی افزود: دانشجویانی که سنوات قانونی آنها به پایان رسیده نیز در زمان مقرر (پایان هر ترم) برای ارائه درخواست سنوات ارفاقی جدید اقدام کنند.
طیبی عنوان کرد: چنانچه دانشجویی فاقد معافیت تحصیلی باشد به معاونت وظیفه برای تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی، معرفی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان آقا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 محل سکونت خود و ارائه فرم قبولی سایت سازمان سنجش و فرم ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نسبت به معافیت تحصیلی خود اقدام کرده و اصل برگه معافیت تحصیلی را به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، معاونت آموزشی، آموزش کل ارسال کنند.
طیبی اظهار داشت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس آموزش به شماره 31511216-058 تماس حاصل کنند.


منبع : 2355 م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.