پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۴۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۵۱۶ مورد

شنبه ١٦ اسفند ١٣٩٩ ساعت ١٣:٤١ ب.ظ   ( بازدید : 262 نفر )

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تاکنون از این دانشگاه 114 اثر از 45 شرکت کننده به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ رسیده است که بیشترین اثر مربوط به هنرهای تجمسی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر اکبر صولتی با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تمدید شده و دانشجویان علاقمند تا 14 فروردین ماه 1400 فرصت دارند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی عنوان کرد: دانشجویان و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به آدرس www.festivalf.ir  مراجعه و یا با مسئول دبیرخانه دانشگاهی جشنواره محمد پرهیزگار به شماره تماس 09159774047 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به این که یازدهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ با شعار «هر خانه، یک پایگاه سلامت» در پنج زمینه تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار می‌شود، افزود: دانشجویانی که قصد شرکت در رشته مشاعره سلامت را دارند، الزامی است در سامانه جشنواره ثبت‌نام کرده و در زمینه ادبی، رشته مشاعره سلامت ثبت اثر کنند.

صولتی خاطرنشان کرد: این جشنواره در چهار بخش «بخش آزاد» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، «بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه عموم مردم و «بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه شرکت‌کنندگان سراسر جهان برگزار می‌شود همچنین در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور که سلامتی خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا کرده‌اند، به بهترین اثر در چهار رشته فیلم کوتاه، مستند، پوستر و عکس که تصویرگر این روایت هستند، تندیس و جایزه ویژه جشنواره با عنوان «مدافعان سلامت» اهدا خواهد شد.


منبع : 2355 م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.