پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۵۴۳ مورد

چهارشنبه ٢٥ فروردین ١٤٠٠ ساعت ٣:٣٧ ق.ظ   ( بازدید : 850 نفر )

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به علت افزایش آمار مبتلایان کرونا و ارائه خدمات درمانی بهتر به این بیماران، بخش داخلی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافت.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر قاسم بیانی با اعلام این خبر گفت: مراجعه و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد  رو به افزایش است و در صورتی که موارد بهداشتی رعایت نشود، ظرفیت تخت های این بیمارستان رو به تکمیل شدن پیش می رود.
وی بیان کرد: بیماران داخلی بیمارستان امام حسن (ع)  به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد انتقال داده شدند تا ظرفیت جهت پذیرش بیماران کرونا در بیمارستان امام حسن(ع) افزایش یابد
وی در ادامه افزود: تا اطلاع ثانوی بیماران با مشکلات داخلی به اورژانس بیمارستان امام علی (ع) مراجعه کنند.
دکتر بیانی تاکید کرد: آمار رو به افزایش این بیماران در استان نمایانگر عدم توجه مردم به وجود این ویروس است، بنابراین از مردم درخواست می شود به توصیه های بهداشتی به طور جدی عمل کرده و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که همه باید برای پیشگیری از شیوع این ویروس به آن توجه کنیم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.