پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۲۶۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۷۰۰۲ مورد

دوشنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٤:٨ ب.ظ   ( بازدید : 714 نفر )

دکتر سید محمد پاکمهر نماینده مردم شریف شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم به مناسبت شهادت علی رستمی دومین شهید مدافع سلامت استان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

 

 بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

شیوع ویروس منحوس کرونا طی ماه های گذشته و به رغم تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در سراسر کشور جان تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیزمان را گرفت و در این کشاکش بلا، مدافعین سلامت نیز بی گزند نماندند و متاسفانه برای دومین بار یکی از خدمتگزاران و مدافعان سلامت استان را که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود از دست دادیم.

بی شک از دست دادن این عزیزان که در خط مقدم مبارزه با کرونا می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد و شهید علی رستمی که از کارکنان وظیفه شناس فوریت های پزشکی 115 بود نیز طی 27 سال خدمت صادقانه خود همواره به عنوان الگویی از خدمت و ایثار در میان دیگر همسنگران خود خوش درخشید.

با قلبی سرشار از غم و  اندوه، شهادت این بزرگ مرد را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

دفتر ارتباطات مردمی دکتر سید محمد پاکمهر

نماینده مردم شریف بجنورد ، مانه و سملقان ، جاجرم ، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.