پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۷۴۴۸ مورد

دوشنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٣:٦ ب.ظ   ( بازدید : 612 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه اولويت دانشگاه، حفظ سلامتي دانشجويان می باشد بنابراین برنامه ريزي های لازم برای برگزاری آزمون هاي پايان ترم به صورت مجازي انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر محمدرضا صفدری اظهار کرد: سه نيمسال از تداوم شرايط پاندمي كوويد ١٩ و همينطور وضعيت شيوع بيماري در استان می گذرد و طی این مدت آزمون هاي تئوری دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد.
وی با بیان این که آزمون هاي پايان ترم نیمسال دوم 99 دانشجویان به صورت مجازي برگزار می شود، افزود: در مورد دانشجوياني كه بواسطه برنامه هاي آموزشي در بخش ها حضور دارند، ارزشيابي آنها بصورت حضوري انجام خواهد شد.
دکتر صفدری با اشاره به تلاش های اساتيد و كاركنان دانشگاه علوم پزشکی در جهت افزايش اعتبار آزمون هاي مجازي و غيرحضوري گفت: در اين خصوص تعدادي آزمون آنلاين شفاهي از دانشجويان در طول نيمسال برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از دو سامانه آزمون مجازي «مودل» و «فراديد» بطور همزمان براي دانشكده هاي مختلف در دست اجرا و برنامه ريزي است كه اين امر به برگزاري هر چه بهتر آزمون ها كمك شاياني خواهد كرد.


منبع : ت2-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.