پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۱۸۹ مورد

یكشنبه ٢٦ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٢:٣١ ب.ظ   ( بازدید : 708 نفر )

بانک مهر ایران تعدادی دستگاه و تجهیزات مورد استفاده در مدیریت همه گیری کووید۱۹ به ارزش 35 میلیارد ریال را به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، این دستگاه ها شامل 15 کپسول اکسیژن به همراه متعلقات، 15 دستگاه ضدعفونی کننده UV، 58 تب سنج لیزری و 58 پالس اکسی متر است.

از این تعداد دستگاه های اهدا شده، ۲ کپسول اکسیژن و متعلقات، 2 دستگاه ضدعفونی کننده UV، ۱۰ دستگاه تب سنج لیزری و ۱۰ دستگاه پالس اکسی متر به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اسفراین و ما بقی دستگاه ها به دانشگاه علوم پزشکی استان، اهدا شد.

این دستگاه ها با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان، به دانشگاه تحویل داده شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشکر از خیرین برای کمک به بیماران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا خوشبختانه خیرین بسیاری بودند که با نیت نیکوکارانه خود ما را حمایت کردند.

دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: امیدوارم این اقدامات خیرانه همچنان ادامه داشته باشد و باعث توسعه خدمات بهداشتی و درمانی استان شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

لازم به ذکر است؛ افرادی که تمایل به تهیه دستگاه ها و تجهیزات پزشکی برای کمک به مدیریت هر چه بهتر همه گیری ویروس کرونا را دارند،  علاوه بر خرید و هدیه به دانشگاه، می توانند بر حسب توان کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6000300300 و یا شماره کارت مجازی 0966-0009-6370-5894 در بانک رفاه واریز کنند.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.