پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۳۲۴ مورد

شنبه ٢٢ خرداد ١٤٠٠ ساعت ١٢:٢٦ ب.ظ   ( بازدید : 694 نفر )

نخستین جشنواره ملی تجربیات اخلاقی در حوزه علوم پزشکی در روز های بیست و دوم و بیست سوم خردادماه سال جاری برگزار می شود.

نخستین جشنواره ملی تجربیات اخلاقی در حوزه علوم پزشکی در روز های بیست و دوم و بیست سوم خردادماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر، هدف از برگزاری نخستین جشنواره ملی تجربه‌های اخلاقی در علوم پزشکی را ارائه تجارب اخلاقی در محورهای آموزش، بالین و پژوهش در حوزه سلامت و محور ویژه تجربه‌های اخلاقی در حوزه کرونا اعلام کرد.

دکتر محمدرضا صفدری گفت: به دلیل شیوع پاندمی کرونا و تاثیر آن بر سلامت عمومی، این کنگره در بستر مجازی و با رویکرد جدید برگزار می‌ شود تا این شرایط نیز مانعی برای نشر آثار علمی و ترویج اخلاق در حوزه علوم پزشکی نباشد.

به گفته وی طی برگزاری این جشنواره حدود 300 تجربه با مشارکت اساتید، دانشجویان، کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز علوم پزشکی از سرتاسر کشور دریافت شد که طی بررسی‌ها و داوری‌های انجام‌شده و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر علمی و اجرایی جشنواره حدود 30 اثر به‌صورت سخنرانی و 80 اثر به‌صورت پوستر پذیرش شده است که بخش بالین و کرونا بیشترین اثر دریافتی را به خود اختصاص داده و در نهایت 12 اثر برتر پذیرفته خواهد شد.

دکتر صفدری افزود: در این جشنواره از حضور سخنرانان ویژه کشوری استفاده خواهد شد به طوری که دکتر احسان شمس کوشکی در بخش اخلاق و پژوهش، دکتر علیرضا پارساپور عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش اخلاق و بالین، دکتر محسن رضایی آدریانی در بخش اخلاق و آموزش پزشکی قم و دکتر محمدرضا تقوی در بخش ویژه اخلاق و کرونا سخنرانان ویژه این کنگره می باشند که در دو بخش پوستر و سخنرانی از ساعت 14 الی 20 در روزهای 22 و 23 خردادماه 1400 ارائه می گردد.  

لازم به ذکر است این جشنواره در بستری مجازی به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nkumsfava/cme  اجرا و دارای امتیازات فرهنگی آموزش مداوم و آثار برتر در ویژه نامه مجله علمی پژوهشی دانشگاه به چاپ خواهد رسید.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.