پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۱۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۱۰۴ مورد

شنبه ٢٢ خرداد ١٤٠٠ ساعت ١٢:٣٤ ب.ظ   ( بازدید : 672 نفر )

معاون غذا و دارو خراسان شمالی با اشاره به نبود داروخانه و مرکزدرمانی شبانه‌روزی در شهرستان گرمه گفت: به منظور تأسیس داروخانه شبانه‌روزی در این شهرستان تاکنون هیچ متقاضی درخواست نداده است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر علی حق بین ادامه داد: براساس قوانین، علاوه بر متقاضی بودن دکتر داروساز، برای تاسیس داروخانه شبانه روزی، جمعیت ساکن در منطقه نیز اهمیت دارد.
وی بیان کرد: در صورتی که داروخانه های دایر در این شهرستان، متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی باشند، موضوع در کمیسیون قانونی مطرح و بررسی خواهد شد.
دکتر حق بین خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اجازه تاسیس داروخانه را ندارد و فقط به افرادی که متقاضی تاسیس داروخانه باشند بعد از بررسی شرایط طبق آیین نامه و ضوابط جاری امور داروخانه ها، توسط کمیسیون مجوز صادر می شود.
وی از وجود 2 داروخانه در شهرستان گرمه خبر داد و گفت: داروخانه های دایر می توانند به شبانه روزی تبدیل وضعیت شوند که در حال حاضر هیچ داروخانه ای متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی نیست.
دکتر حق بین با بیان این که در برخی از ایام تعطیلات مانند نوروز، داروخانه های روزانه به صورت کشیک، خدمات دارویی ارائه می هند، گفت: در شرایط فعلی نیز در ساعات شیفت شب و ایام تعطیل در شهر گرمه و جاجرم داروخانه بیمارستان آماده پاسخگویی به بیماران است.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.