پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۸۷۸ مورد

سه شنبه ٢٥ خرداد ١٤٠٠ ساعت ١٣:٥١ ب.ظ   ( بازدید : 538 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فرمود: 3 اثر دانشگاه در نخستین جشنواره کشوری تجربیات اخلاقی در حوزه علوم پزشکی پذیرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر محمدرضا صفدری با اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره کشوری تجربیات اخلاقی در حوزه علوم پزشکی در روز های 22 و 23 خردادماه سال جاری برگزار شد که هدف از برگزاری آن ارائه تجارب اخلاقی در محورهای آموزش، بالین و پژوهش در حوزه سلامت و محور به ویژه تجربه‌های اخلاقی در حوزه کرونا بود.

وی با بیان این که 306 تجربه با مشارکت اساتید، دانشجویان، کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز علوم پزشکی سراسر کشور به جشنواره ارسال شد، که از این تعداد 172 اثر از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بود.

دکتر صفدری ادامه داد: از بین آثار ارسال شده به جشنواره تعداد 120 اثر شامل 90 پوستر و 30 سخنرانی پس از انجام داوری و بررسی توسط کمیته علمی جشنواره به عنوان ارائه دهندگان جشنواره مورد پذیرش قرار گرفت، در این میان بخش بالین و کرونا بیشترین اثر ارسالی را به خود اختصاص داد.

و در انتهای جشنواره از پذیرفته شدند 11 اثر برتر از دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و همچنین افزود: از این تعداد 3 اثر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بود که در بخش سخنرانی اثر دکتر فرزانه رشیدی و در بخش پوستر اثر حمید بزاز کاهانی و مهدیس محرابی پذیرفته شد.

دکتر صفدری خاطرنشان کرد: 35 عضو هیئت علمی و 6 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان از اعضای کمیته علمی و داوری نخستین جشنواره کشوری تجربیات اخلاقی در حوزه علوم پزشکی بودند که دکتر محمدرضا تقوی و سالار پوربرات به عنوان داوران برتر جشنواره معرفی شدند.


منبع : 2355 م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.