پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۱۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۷۸۸۷ مورد

یكشنبه ٦ مهر ١٣٩٣ ساعت ٨:٨ ق.ظ   ( بازدید : 1381 نفر )

مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور فرماندار در محل سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان برگزار شد .

دکتر ابراهیم گلمکانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه دکتر سیدرضا سیدحسینی از اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت و با اجرای این طرح میزان رضایتمندی مردم از این بیمارستان را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که این درصد را بالا خواهیم برد

عباسعلی صفائی فرماندار شیروان در این آئین گفت : باید مسئولین فقط به زمان مدیریت خود نگاه نکنند بلکه باید با برنامه ریزی چشم اندازه چند ساله را پیش بینی داشته باشند.

صفائی اظهار داشت: برای پیشرفت این شهرستان همه باید با نگاه های مثبت و از تمام پتاسیل های بومی و ظرفیت های شهرستان نهایت استفاده را ببرند .

صفائی با اظهار امیدواری گفت : با احداث بیمارستان جدید بسیاری از مشکلات درمانی این منطقه حل خواهد شد .

حسین زارع ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ودانشکده پرستاری شیروان ، گفت : سلامت و حفظ آن ، رویکرد مهم مجموع درمانی شهرستان است .

 

وی با تقدیر از تلاش های رئیس سابق امام خمینی (ره) گفت : علی رغم مشکلات متعدد ، خدمات ارزشمندی در زمان مدیریت این مسئول صورت گرفته است که از آن جمله آن می توان به اجرای طرح تحول سلامت و به حداقل رساندن مشکلات درمانی بود که بازتاب خوبی هم داشت.

دکتر زارع اضافه کرد : شیروان از جمله شهرستان های مهم و تاثیر گذار در سطح استان و در مسیر زائرین امام رضا (ع) می باشد ، که  رسیدگی به وضعیت این شهرستان امری لازم است .

در این مراسم روئسای جدید و قدیم بیمارستان به گزارشی از فعالیت انجام شده و برنامه های آتی پرداختند .

در این مراسم از خدمات یک ساله دکتر سیدرضا سیدحسینی رئیس سابق بیمارستان قدردانی و دکتر محمدعلی پوراحمدی به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان منصوب شد .


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.